IAML 2015 New York

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hoek West 23rd Street en 8th Avenue met op de hoek deli Chelsea

“It’s up to you
[BAF]
New
[BAF]
York
[BAF]
Nehew Yohork”

Een oorwurm heet dat en dit wijsje jengelde door m’n hoofd zodra ik aan het congres dacht. Met daarbij het beeld van glas, staal en wolkenkrabbers. Nooit gedacht dat deze stad ook bomen, vogels en laagbouw heeft (moet je wel ruim zien maar in vergelijking met de wolkenkrabbers zijn 6 verdiepingen laagbouw) zoals hier in de wijk Chelsea. Hier staat namelijk mijn hotel voor 1 nacht The Leo House. Je moet het niet erg vinden om de douche te delen maar dan is het ook een prima plek om te logeren.

Straks meld ik me bij het registratiebureau van het IAML congres en verhuis ik naar Fordham University waar ik de rest van de week zal blijven. We zijn te gast bij Juilliard School. Een geweldige plek lijkt me.

Het is jammer dat niet elke Nederlandse collega mee kon gaan. Maar, we gaan weer bloggen, dus kun je op afstand toch een indruk van dit congres krijgen. Daarom dit voorstel: Kijk naar het programma en laat mij weten (j.dubbeldam apestaartje artez.nl) welke lezing je graag had willen bijwonen. Ik probeer dan iemand te vinden die naar die lezing gaat en er een blog over schrijft op www.nvmb.nl.

Overzicht lezingen beknopt

overzicht lezingen met uittreksels

Zaterdagavond: uitzicht op de Hudson rivier. Ik kan niet zeggen dat het regent maar droog is het ook niet. De lucht is heel vochtig. De mist hangt op de stad zoals je op deze foto kunt zien.

Dit bericht werd geplaatst in IAML en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

