De NVMB-Tagline-Prijsvraag

Welk taaltalent bedenkt de beste tagline voor onze vereniging?

Uitnodiging
Iedereen is van harte uitgenodigd mee te doen aan de NVMB-Tagline-Prijsvraag. De meest gewaardeerde inzending wordt beloond.
Stuur je inzending vóór 12 mei 2019 naar redacteur Ria Warmerdam.

Wat is een Tagline?
Voorbeelden van taglines zijn: Voorsprong door techniek (Audi), De winkel van ons allemaal (Bol.com), Wekelijks de achtergronden van het nieuws (Elsevier), Nationale bibliotheek van Nederland (KB).

Onze verenigingsnaam, Nederlandse Vereniging van Muziekbibliotheken, -archieven en documentatiecentra, is lang en geeft niet goed onze essentie weer.
Een tagline is kort en beschrijft waar we voor staan: vakgenoten die het beste voor hebben met de branche, kennis uitwisselen, elkaar stimuleren, collecties beheren én collecties met elkaar verbinden.

Een goede tagline dient een betere profilering en zichtbaarheid in de digitale media. Daarom willen we graag onze verenigingsnaam verrijken met een treffende ondertitel.

Doe je óók mee aan de prijsvraag?
Stuur dan jouw NVMB-tagline naar redacteur Ria Warmerdam.

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws, Vereniging. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s